Hledáme posilu do našeho týmu: Office asistenta/ asistentku s podporou finanční agendy (vhodné i pro absolventy/absolventky)
Do našeho týmu hledáme novou kolegu/ kolegyni, která nám pomůže se zajištěním chodu kanceláře a administrativní podporou v oblasti financí. Pokud hledáte první pracovní zkušenost po škole, máte ekonomické vzdělání a chuť se učit, rádi vás vše naučíme.

Co u nás budete dělat
- administrativní podpora chodu kanceláře (korespondence, evidence dokumentů, drobné nákupy, zajištění kancelářských potřeb)
- výpomoc při zpracování podkladů pro účetnictví a reporting
- evidence faktur a kontrola plateb
- spolupráce s HR a vedením společnosti na různých administrativních úkolech
- další drobné administrativní a organizační úkoly dle potřeby
Co očekáváme
- SŠ/VŠ vzdělání, ideálně ekonomického směru (vhodné i pro absolventky)
- pečlivost, samostatnost, organizační schopnosti
- základní orientaci v administrativě (zkušenost výhodou, ne podmínkou)
- ochotu učit se a chuť být součástí menšího týmu
- znalost práce na PC (MS Office, zejména Excel)
- příjemné vystupování a týmového ducha
Co nabízíme
- zajímavou a pestrou práci v menší dynamické firmě
- přátelské pracovní prostředí a podporu při zaškolení
- možnost získat cennou praxi v oblasti administrativy a financí
- pracovní úvazek na plný pracovní poměr
- nástup dle dohody