logo

Hledáme posilu do našeho týmu: Office asistenta/ asistentku s podporou finanční agendy (vhodné i pro absolventy/absolventky)

Do našeho týmu hledáme novou kolegu/ kolegyni, která nám pomůže se zajištěním chodu kanceláře a administrativní podporou v oblasti financí. Pokud hledáte první pracovní zkušenost po škole, máte ekonomické vzdělání a chuť se učit, rádi vás vše naučíme.

Co u nás budete dělat

  • administrativní podpora chodu kanceláře (korespondence, evidence dokumentů, drobné nákupy, zajištění kancelářských potřeb)
  • výpomoc při zpracování podkladů pro účetnictví a reporting
  • evidence faktur a kontrola plateb
  • spolupráce s HR a vedením společnosti na různých administrativních úkolech
  • další drobné administrativní a organizační úkoly dle potřeby

Co očekáváme

  • SŠ/VŠ vzdělání, ideálně ekonomického směru (vhodné i pro absolventky)
  • pečlivost, samostatnost, organizační schopnosti
  • základní orientaci v administrativě (zkušenost výhodou, ne podmínkou)
  • ochotu učit se a chuť být součástí menšího týmu
  • znalost práce na PC (MS Office, zejména Excel)
  • příjemné vystupování a týmového ducha

Co nabízíme

  • zajímavou a pestrou práci v menší dynamické firmě
  • přátelské pracovní prostředí a podporu při zaškolení
  • možnost získat cennou praxi v oblasti administrativy a financí
  • pracovní úvazek na plný pracovní poměr
  • nástup dle dohody

Zaujali jsme vás? Ozvěte se nám.

    Odesláním zprávy souhlasíte se zpracováním poskytnutých osobních údajů. Se zásadami se zpracováním osobních údajů se můžete seznámit zde.